06-01-09

Scrisoare deschisa catre curticeni si alesii lor

pdl
Subsemnatul Mocuta Gheorghe, profesor, consilier PNL al orasului Curtici, protestez impotriva folosirii ziarului „Gazeta de Curtici”, ziar editat de Consiliul Local Curtici, ca rampa de lansare pentru candidatii PD-L in numerele din 22 si din 29 mai a.c. Ne aflam in fata unui caz grav de incalcare a legalitatii si de folosire a banilor publici in campania electorala a unui partid. Chiar daca acest partid are majoritatea, nimeni nu are dreptul sa ignore parerile si drepturile celorlalti si ca atare cer imperios d-lui primar sa prezinte public chitanţele prin care PD-L plateste spatiul publicitar. Cer de asemenea sa se prezinte public (in ziar) chitantele prin care s-a inchiriat sala Casei de Cultura pentru spectacolul electoral de duminica, 31.05.09, orele 20. Nu am nimic impotriva candidatilor celorlalte partide, dar trebuie sa inceteze demagogia si sa joace cinstit, sa nu foloseasca banii publici pentru campania electorala si sa-i manipuleze pe alegatori prin tot felul de tertipuri. Cum face si Nicolae A. Anitei in Cuvant catre curticeni!
Am mai cerut primarului si celor care se ocupa de ziar să reduca tirajul ziarului si numarul de aparitii întrucat ne aflam in plina criza! Sa inceteze formalismul si sa reflecteze realitatea in mod profesionist si nu prin temenele la adresa celor care platesc din banii curticenilor peste 60 de milioane (lei vechi) lunar. Sa publice informatii corecte si utile despre activitatea primariei, despre hotararile Consiliului Local si despre celelalte institutii.

Al d-voastra, Gheorghe Mocuta


104 Comments on “Scrisoare deschisa catre curticeni si alesii lor”

  • LZU

    As fi curios sa vad ce ne-ar raspunde domnul consilier Andrei pe seama acestui articol.Sincer as fi curios.

    06-01-09 » 5:13 pm »

  • votantu'

    bravo dom’profesor..si fost consilier!
    am trecut ieri pe langa casa de cultura si am vazut”spectacolul”
    pacat ca de 1 iunie,pt copii,de ziua lor…nu s-a lansat nimic;))…daca tot au improvizat scena
    :d
    adevarul e ca oricare s-ar afla la putere ar face aprox.la fel:)
    cert este faptul ca aceasta foaie”curciceana”este intr-adevar o unealta in mana primarului…de care se fol….normal;))
    …am asistat acum o vreme(involuntar )la o discutie in care un fost consilier a fost vizitat pt.un”interviu” pt.acest maretz ziar si era tare suparat pt.ca la interviu una a spus si in gazeta altceva a aparut:)))
    …si normal distinsul fost consilier s-a suparat si a mers sa ceara explicatii d-lui primar:)))…restul e cancan:))

    06-01-09 » 9:59 pm »

  • poetu garii

    orasul mic te fura-ncet
    cu ale lui tacute strade
    cu oameni prosti, dar cumsecade,
    ce nici nu stiu ca sunt poet. :)>-

    06-02-09 » 1:46 pm »

  • votantu'

    @poetu garii=d> =d> =d>
    ..ai filtrat esentza curticiului cum nu se poate mai bine!!!

    06-02-09 » 3:29 pm »

  • alamicsiprost

    60 de milioane vechi aia ii reducere?
    sa ma duc pe pustiu

    06-02-09 » 8:27 pm »

  • Razvan Ion Bulboaca

    Nu stiu daca ati observat dar de trei numere incoace în Gazeta la rubrica “Intrebarea saptamanii” e aceeasi intrebare (cu substrat). Pariez ca in numarul de saptamana asta va fi tot aceeasi intrebare (si automat o sa se transforme in “Intrebarea lunii” :d
    De asemenea, la rubrica asta nu prea se mai pun intrebari pentru d-l primar (cum bine s-a observat pe acest site), ci curticenii se rezuma la a-l lauda pe conducatorul mult iubit.
    Sunt curios ( si o sa ma informez) cam ce suma din cea de 6000 de lei reprezinta salariul directorului ziarului. Da, stiu, e greu de crezut, dar ziarul ala are si director (care la randul lui e “directionat” nu va spun de cine ca e usor de ghicit…).
    In ultimul numar din ziar d-l primar adreseaza un “Cuvant catre curticeni”. prin care “lasa la o parte orice patima politica si orice promisiune electorala” si considera ca Matula e “singurul candidat care merita votul nostru” pentru ca e “aradean, ne cunoaste, ne intelege.”
    Cred ca mai bine se potrivea titlul “Ordin catre curticeni”. Doar n-ati crezut ca aceasta cuvantare a d-lui primar are legatura cu faptul că Iosif Matula e in PD-L. Nuuu ! Nici pomeneala ! Oare daca Matula era din alt partid, aceleasi calitati i s-ar fi gasit ?
    Avem un primar tare. Vorbeste curticenilor in calitate de simplu om, da pastile, e inginer, primar, poet, patron…

    06-04-09 » 2:14 pm »

  • votantu'

    mah…s-o ajuns…si acuma se ingrasa..si normal…crede ca toata mancarea din jur e portocalie…si lucrul imediat firesc e acela de buieceala..de putere peste si prin oameni!..nu-l condamn…e momentul lui..totul in jur e portocaliu:) …atata ca totul e trecator…poate ca maine totul va fi in jur verde:))
    ..dar la fel ca si mai inainte cand totul era rosu in curtici…si mai sus spre treptele judetene era la fel…remember…!
    ..da atata pot sa spun ca matula dupa ce pleaca la un salar de 7000 euro/luna …pun pariu ca nu mai stie unde e curticiul…doar cand mai vor fi alegeri…ca orisicare altul…a investit…vrea profit..ce e asa greu de inteles…..
    cel mai bun lucru ar fi ca la alegeri sa mearga lumea si sa voteze..dar nu cum vor cei care au facut listele…ci cu carioca…scris…nu am pe cine sau ce vota…NEXT…pt.ca daca stati si va ganditi ..cu sistemul asta de vot actual tu ai de ales doar in ceea ce iti dau ei sa alegi…nu cum ai dori sa alegi daca ai un pic de minte si constiintza…ar trebui sa mai fie o grila pe buletinele de vot unde sa se poata vota…”NU SUNT DE ACORD SA VOTEZ ACESTE SAU ACEASTA PERSOANA…wtf:))…
    da noah…ce e mai usor de manipulat decat masele de oameni
    ..si acuma citez un ilistru;))…are ceva dreptate:)>-
    poetu garii says:
    June 2, 2009 at 1:46 pm

    orasul mic te fura-ncet
    cu ale lui tacute strade
    cu oameni prosti, dar cumsecade,
    ce nici nu stiu ca sunt poet. :)>-

    06-04-09 » 5:31 pm »

  • alamicsiprost

    Pentru: Razvan Ion Bulboaca

    Apreciez ca ai postat si ca ai venit cu argumente.

    Apreciez ca incepi sa te reimplici.

    Iti doresc toate cele bune.

    Te sustin.

    06-04-09 » 10:28 pm »

  • poetu garii

    In nr. 103 din 08.05.2009 al “Gazetei de Curtici”, pagina 2, primarul raspunde unei intrebari astfel:

    “Vreau sa stiti ca acest demers a pornit de la celebru DIFTONG: Cine nu isi cunoaste trecutul nu va avea viitor. Eu as adauga… cunoscand trecutul poti privi cu incredere spre viitor.”

    Eu as adauga: atata vreme cat domnul primar nu cunoaste diferenta dintre DIFTONG si DICTON, sa isi desemneze (atentie: nu deseneze!) consilierul personal sa raspunda intrebarilor adresate de catre cetateni.
    Nu ar fi rau ca baietii de la zacurtici sa pozeze pagina respectiva si sa aseze perla primarului la loc de cinste!
    Cu ocazia asta, poate redenumeste directorul gazetei rubrica “Pastila primarului” in “Perla primarului”.

    Si un bonus, ca de fiecare data:

    Gasesc ca prea severe sunt regulile Curtii,
    Ce te-as vota, Matula, ca prostii si incultii!

    06-05-09 » 11:48 am »

  • betzy

    =)) =)) din pacate io nu primesc gazeta, :-?? locuiesc intr-o zona defavorizata a satului, as pune cu cea mai mare placere poza pe site, fa o poaza la perla si trimite-o pe mailu_lu_betzy[at]yahoo[dot]com sper sa intelegi mailu ( scriu asa ca sa ma feresc de crawlere )

    06-05-09 » 12:40 pm »

  • Razvan Ion Bulboaca

    Pentru: alamicsiprost

    Iti multumesc pentru aprecieri, urare si sustinere. Acum am o problema. Nu stiu cine esti. Dupa id-ul tau nu ma pot lua (sau cel putin sper) ;) Oricum vazand comentariile pe care le-ai facut pe site esti din localitate. Si cred ca ma cunosti.
    Chiar daca cei din conducere sunt pe val asa cum zicea si Votantu asta nu inseamna ca trebuie sa avem o atitudine pasiva. Asa ca… pe ei !!!

    06-05-09 » 12:57 pm »

  • votantu'

    ..mah..doar nu s-a desteptat curticiul????:))))
    poooola me..pana sa cetesc estea de mai sus incepeam sa cred in versurile poetului garii:)))

    06-05-09 » 9:41 pm »

  • Gh. Mocuta

    Aici sunt banii vostri!

    Adica in Gazeta de Curtici, ziar editat pe banii publici. Vad ca se publica in continuare la pagina 6, o pagina electorala cu Iosif Matula (care rimeaza mai bine cu… Sicula decat cu Bruxelles!) ;) Iar la pagina 8, inghesuita intre diverse aniversari: “Bine te-am gasit, sunt EBA”
    Asta imi aduce aminte de placutele puse la marginea drumurilor reparate pe vremuri: “Aici sunt banii dumneavoastra!” Dar cand au aparut din nou gropile au disparut ca prin minune placutele… :o)
    Asa inteleg si alesii nostri sa performeze. Prin abuzuri. Chiar daca au fost avertizati. Nu mai e mult si o sa ajungem din nou la partidul unic! ^:)^

    06-06-09 » 12:04 am »

  • betzy

    dupa parerea mea domnul aanitei e cel mai bun primar pe care l-a avut curticiu pana acuma, asta nu inseamna ca io is multumit de realizarile sale, dar 80% din curticeni sunt multumiti de el si un adversar pe masura nu vad sa rasara, bine acuma … putina lume realizeaza ca domnu primar a avut noroc cu fondurile europene si ca se putea face mai mult … dar stie cum sa arunce cu praf in ochi .. o carpeala, mai o pista de biciclete, mai un foisor in parc la musca si uite asa o sa mai prinda un mandat … fostul primar daca era putin atent la chestiile astea era si acuma la conducere
    Legat de gazeta satului … n-am cuvinte .. stiam de multa vreme ce fonduri is alocate da nah .. si mai stiu si de sedinta de consiliu unde toti consilierii au votat sa nu se mai publice gazeta si ca domn primar nu a luat in considerare votu pt. simplu fapt ca nu era pe lista de discutii in acea sedinta si ca a spus ca el poate sa faca ce vrea cu 60 jdamilioane .. o sa scriu si despre asta … numa mai tre sa ma documentez putin
    Si inca ceva asa de incheiere … sa presupunem ca la urmatoarele alegeri nu il mai votam … PE CINE SA VOTAM ?? pe domnu` peita ?? c`mon ….

    06-06-09 » 3:45 am »

  • votantu'

    …MAH…PE UN FOMIST CUM IL SATURI CEL MAI USOR????
    …ARUNCANDU-I MANCARE…NOAH…NU MA CREDETI?:)))…
    …asa si aanitzey…stie sa isi joace cartea castigatoare…profita de faptul ca majoritatea curticenilor sunt aievea precum versurile poetului garii…si normal…marseaza inainte…doar n-o fi prost;))???
    daca ne gandim la bietul. sau idiotul…e tot una…fostul primar…el de fapt a pus bazele asa zisei prosperitati actuale ale curticiului…gazul…first…si apoi sacul cu bunatati…ZONA LIBERA…de pe care acum mulge primarul destui bani+ale UE.fonduri drageeee!
    ..si lumea e multumita…si in curand…eu nu vad un candidat pe masura lui care sa stie sa impleteasca” poetic”fondurile curcicenilor…
    ..de exemplu…eu …sunt multumit de activitatea lui..de ceee???
    am caile de acces inspre si dinspre casa/centru asfaltate—–asa ceva nu am avut de cand eram pionier…noah…cum pot sa ii zic alesului ca nu e bun!!!!
    ..si prin acestea kiar sa cred ca al lui matulamen e steaua norocoasa a curticiului???!!!!:;_??
    …a facut in curtici ceea ce predecesorii lui nu au putut..:-?
    sunt lucruri palpabile pt.orice curticean..asa ca duminica…o sa fie destul de greu….vorba aia…fomistului ii e greu cu promisiuni…da sa vezi ce greu ii va fi si fara ele!:)>-

    06-06-09 » 10:19 pm »

  • alandala

    Ce tot atata campanii?Primarul A.Anitei a facut ceea ce nici un primar nu a reusit sa faca in 3 ani si toti o stim bine ,daca nu se indeplineste ceea ce vrem noi nu inseamna ca nu se face treaba :)

    06-06-09 » 11:18 pm »

  • gigu

    Mi se falfaie de cele 60 de milioane. Eu vreau sa stiu restu de bani unde se duc, ca tot platim pe impozite, platim… si ce vedem… o pista de biciclete, un foisor, un petic de astfalt, mai un concert, mai niste cosuri de gunoi.

    Vreau adevaratele sume care se ruleaza si se scot sa se clarifice. Dar cine sa faca ceva? Cine poate defapt? Nimeni deocamdata din sat.

    Asa ca tot cu anitei o sa ramanem, traiasca`i birtu ca ii non stop, traiasca crysleru si chestiile alea galbene decapotabile. Traiascai inspiratia de poet, traiascai ce vrea el, dar sa`mi traiasca si mie suspensia la masina

    pace frate :)>-

    06-07-09 » 2:19 am »

  • SS

    Puteti voi sa stati in cap, ca tot Aanitei o sa iasa.

    06-08-09 » 11:45 pm »

  • A.Aniţei Nicolae.

    Stimaţi sau stimabililor…
    …oare cum v-ar conveni să vi se spună?

    Eu ştiu un lucru.
    Când un om este frustat de ceva se ascunde tot timpul după ceva…
    Niciodată nu m-am ascuns după nimic şi de aceea uşa biroului primarului este deschisă tot timpul !!!
    Repet ce am mai spus şi altă dată: vă place / nu vă place de mine, vă aştept la discuţii să vedem cum stă treaba şi cu diftongul şi cu “şaizeciu’ ” şi cu laudele şi cu pâinea lasată de alţii pentru a fi consumată astăzi si cu fondurile europene !!!
    Niciodată nu am criticat pe nimeni în public şi nici nu o voi face. Indiferent ce am de spus, o spun omului în faţă.
    Mi-ar plăcea foarte mult o masă rotundă cu tinerii din Curtici la care să discutăm relaxaţi şi cu cărţile pe faţă fiindcă vă asigur că sunt la fel de “tânăr” ca şi voi.
    Haideţi, adunaţi-vă, spuneţi-mi ziua, ora şi locaţia şi voi veni să ne întâlnim.
    Până atunci, daţi-i bătaie!!!
    Eu aş vrea să închei zicându-vă: CU PRIETENIE!!!
    Deocamdată, PRIMARUL.

    06-15-09 » 12:26 pm »

  • curticeanul X

    cu cartile pe fata?
    o sa va deschideti cartile alias afacerile facute pe bune sau nu ale primariei noua simplilor cetateni?

    noi nu detinem informatia, cei ce o detin conduc,deci dmv, noi doar speculam si acuzam ca la urma urmei asta e rolul iobagilor, nu-i asa stimate domn primar?

    consider ca e dreptul nostru de a ramane anonimi, ne temem de eventualele repercursiuni, la urma urmei democratia e un comunism mai transparent si ciocanul va fi acolo tot timpul sa ne zdrobeasca

    06-15-09 » 6:31 pm »

  • Citizen Y

    Dom’ primar ne face curte frustratilor, poate mai prinde niste procente. am auzit ca l’o criticat partidu rau, asta ultimu PeDeLeu’. se zvoneste ca il tine numa pt ca aduce bani multi. oare da unde ii face? din sponsorizari? din comisioane la marile lucrari? din revista aia amarata unde-i pune sa scrie pa dascali si pa andrei consilieru?
    dom’ primar ii om cu principii, nu critica pe nimeni in public… da o spune omului in fata! :-@ adica e tipul: ce-i in gusa si-n capusa… fii mai delicat dom’ primar!
    dom’ primar se ia de frustrati da are si el complexele lui! daca are curaj cum se lauda, sa raspunda la intrebarile noastre in gazeta lui! %-(
    Intrebare: ce se intampla in groapa lu anitei dinspre macea, ca se vede o mare mizerie acolo si e sursa de infectie? care ii legalitatea?
    Show must go on! :(|)

    06-16-09 » 10:31 pm »

  • LZU

    Sincer nici mie nu imi place ca va ascudenti in spatele unui nick name si acuzati in stanga si in dreapta, inurati pe unu sau pe altu si va credeti desteptii pamantului.Cum am mai zis Curticeanu ii o specie foarte a dracu, cre ca ar trebui sa va inregistrati la OSIM.Voua nu va convine nimic.As vrea sa vad pe unu dintre voi o luna cum conduce o primarie.Deocamdata omu asta cand pleaca de la primarie o sa plece cu fruntea sus, pentru ca dupa el ramane ceva in cacatu asta de Curtici.

    06-17-09 » 2:18 pm »

  • curticeanul X

    suntem niste parliti, n-avem bani de cafa in dt, macar anonimatul sa ne mai ramana. e dreptul nostru si vom profita de el cat se mai poate

    06-17-09 » 2:23 pm »

  • votantu'

    ma bucur sa vad ca “foaia lu’betzy”este bagata in seama si la nivel de primarie!=d> …si ma bucur si pt.faptul ca primarul nost’ apleaca urechea si asupra tinerilor din curtici…ceea ce ma intristeaza este faptul ca avand aceasta sansa “minunata”de a putea scrie sub anonimat,unii oameni aleg sa lase confruntarea de idei si de opinii cu cea de-a arunca peste unii sau altii cu zoaie si rautate! asta numesc eu nimicnicie…astia kiar sunt oameni mici…
    minunat ar fi ca in loc de aruncari de astea gratuite cu rahat asupra activitatii primarului…sa vina toti nemultumitii si sa aduca in dezbatere problemele reale —lipsurile pe care le constata ei in minunatul nostru sat!…
    aceasta cred ca ar fi constructiva pt.ambele parti.
    ..si nu cred ca primarul nostru nu ar apleca urechea la doleantele celor nemultumiti…
    @dom’primar—puteti considera aceasta “foaie a lu’ betzy”ca si cum ar fi opozitia din consiliul local,din moment ce acolo consilierii au drept doar de vot pro…si banuiesc ,ca nici un consilier portocaliu nu o sa incerce sa va supere pt.ca vorba aia…dv-s.sunteti cei care i-ati colorat …deci….avand in vedere faptul ca in foaia curticeana majoritatea curcicenilor stiu intr-un fel sau altul,mai mult sau mai putin ca obiectivitatea este ca si 6/49,aici ati avea oportunitatea sa purtati un dialog real si obiectiv cu aproape toata suflarea curticeana..intr-un mod destul de comod si fara costuri de 60 jdamilioane lei/luna…si credeti-ma ca ar fi luata cu mai multa incredere si seriozitate vorba dumneavoastra!!!
    +ca ati interactiona activ cu tineretul din batatura curciciului…pe care sau la care spuneti ca va puteti aduce si dv-s aportul “tineretii”
    ..eu va propun o idee mult mai ieftina pe criza asta si asa veti putea ajuta si ferici un tanar care a aratat lumii ca are un anumit talent sau inclinare spre jurnalistica—sa-i zicem asa!.. si o pasiune ..implicit
    de ce nu lasati hartia aia in pace si asa puteti sa il sprijiniti pe betzy d.p.d.v logistic ,ca sa aduca in ochii consatenilor sai realele probleme cu care se confrunta curticiul…”foaia curticeana electronica”;))
    …si eu cred ca el ar putea fi cu mult mai credibil si mai luat in seama de cei din jur…noah…atata timp cat nu se lasa “colorat”:))…eu zic ca ar fi o minunata idee pt.tineret si ceilalti!—-ganditi-va…..poate nu e asa rea ideea mea!
    /// iar in legatura cu invitatia dv-s adresata tinerilor din curtici nu prea cred ca o sa aibe sanse de a se implini,pt.ca multi ar considera-o o actiune de intimidare adusa celor care au avut sau inca o sa aiba curaj sa critice primul om din sat-nu pt.ca vez’doamne ati fi un urat sau un sparie lumea dar,avand in vedere functia cu care ati veni dv-s la masa aia rotunda cu tineretul,i-ati intimida si multi vor sat craciti pe scaune ca nu cumva sa ii faceti de koka si sa le demolati si firavele lor idei si opinii!
    asa ca eu zic ca aici ati putea purta cate mese rotunde veti dori dv-s…betzy ar fi o gazda destul de obiectiva in postarea opiniilor tuturor partilor…sa speram:)))
    …si in legatura cu placutul sau neplacutul cum ati afirmat…eu nu va plac in mod deosebit pt.ca nu as avea de ce dar va respect munca pe care ati depus-o in favoarea curticenilor si pt.lucrurile minunate pe care le-ati facut in satul nostru…sunt lucruri palpabile si vizibile cu ochiul liber..asa ca nici dv-s nu mai trebuie sa fiti frustrat sau furios pe cei care nu sunt neaparat de acord cu opiniile dv-s.toti stiu si vad ca dupa revolutie in coace sunteti primul primar care le-ati facut ceva si lor…curticenilor..de asta ati si fost votat de marea majoritate si o sa fiti votat si la mandatul viitor cam tot de atatia…cu conditia ca ceea ce ati facut pana acuma sa nu se opreasca ,pt ca in acel moment lumea o sa spuna da ca..da tot ce a facut a fost doar sa isi poata face lui pe mai departe si alor lui treburile uitand de cei ce l-au ales….dv-s ati demonstrat prima oara in plan privat ca sunteti un bun gospodar si apoi ati venit in fruntea noastra sa ne gospodariti …si imi doresc sa vreti si sa o puteti face la fel ca si in plan privat…atunci kiar am putea zice..pfoaa..asta da primar…
    ..asa ca va rog sa folositi criticile celor care vi le-au adus si vi le vor aduce in mod constructiv in beneficiul comunitatii,iar pe frustrati ignoratii.
    ..dupa modificarile pe care v-ati straduit sa le aduceti in curtici ,va rog sa continuati in a ridica curticiul prin tot felul de investitii in beneficiul lor…si nu doar in preajma alegerilor..ci pe intreg intinsul mandatului!
    ..va respect prea mult pt.ce ati facut pt.curtici si sper sa va pot respecta in continuare…si nu sa va injur sau sa va scuip in oki,asa cum primeste fostul primar pt.faptele lui memorabile din partea tuturor curticiluiu!
    …si acuma ..dupa cum eram obisnuit sa citesc in foaia curticeana;))—-d-le primar…o intrebare: PE CAND O SA AVEM SI NOI DRUMUL ARAD CURTICI ASFALTAT ASA FRUMOS PRECUM ESTE ACUUM DRUMUL CURTICI INTERSECTIE?…sunteti primar..asa ca nu accept rasp.de genul…nu e de competenta noastra,etc…pt.ca si dv-s si familia folositi drumul acesta de mii de ori…si ar fi un lucru minunat pt.toti !

    06-17-09 » 3:23 pm »

  • LZU

    Mosule aici nu e vorba ca esti tu parlit sau avut.Sincer mi se falfaie.Eu zic ca esti a dracu de frustrat.De obicei toti care va ascundeti, ascundeti si voi ceva la randu vostru.Ceva cu care nu va mandriti si vi frica sa nu se ia cineva de voi.Asa ca lasa-ma dracu cu vrajelile ca asta e tot ce ti-a mai ramas ca e grav atunci, tre sa iti fac rost de o franghie ai un sapun,

    06-17-09 » 11:35 pm »

  • Fat Mouse

    Ce dreq tot atata valva ca lumea se ascunde in spatele nick-ului. E internet bah “comunistilor” si nu ar trebui sa va preocupe cine ii ala din spatele monitorului ci ceea ce zice ala. Mah Betzy, eu zic sa mai faci un text box unde sa bagam toti CNP-ul cand vrem sa postam
    Si faza cu discutatul fata in fata :)) ii atat de anii 90. Obama a castigat alegerile datorita internetului. Politicieni de la noi din tara au inceput sa isi faca bloguri si conturi de twitter pentru ca si-au dat si ei seama ca internetul e o unealta folositoare pentru a intra in contact cu OAMENII. Se pare ca la noi in sat “astia dupa net is niste frustrati”
    O sa merg si eu la vot cand o sa am cu cine sa votez

    06-18-09 » 4:15 am »

  • Dan Iella

    Iata reminescentele comunismului in generatia PRO!Ne e frica chiar si de umbra noastra.Ce sa mai vorbim de exprimarea a ceea ce gandim si asumarea a ceea ce vorbim…De altfel, intr-o localitate ca a noastra unde esti judecat dupa arborele genealogic si alte cateva fapte inscrise in ,,cazier,, ,privit de sus si catalogat orice ai spune si oricum ai face-o,si cand nu ai nici bani,nici pile si nici apartenenta politica esti un nobody……Si daca faci greseala sa spui un cuvant iti taie craca!CINE?
    ,,Incearca sa fii mai mult decat un om—cu ce te alegi?Vei deveni mai putin decat un om.Intotdeauna.,,(A. Huxley)

    06-18-09 » 4:27 pm »

  • A.Aniţei Nicolae.

    Sunt perfect de acord cu o Gazeta de Curtici in format electronic, dar nu pot fi de acord cu anonimatul !!! Cand vorbesc cu cineva vreau sa stiu cu cine vorbesc. Asa e civilizat si normal. Astept alte pareri de-ale voastre si intrebari despre proiecte pentru Curtici, etc. In Gazeta de Curtici oricand veniti cu materiale (fara jigniri, si acuze gratuite) va asigur ca veti avea loc special rezervat !!!
    Cu prietenie, unul de-al vostru, Primarul.

    06-19-09 » 11:40 am »

  • betzy

    Gazeta satului online nu o sa fie prea curand din doua motive 1: daca o sa trebuiasca sa te inregistrezi ca sa poti sa porti o discutie civilizata nu o sa lase nimeni commenturi de frica sa nu se trezeasca cu, terenul din fata casei concesionat :P
    2. Daca functioneaza ca si zacurtici atunci o sa isi ia domnu tica prea multe injuraturi pe site pentru calitatea materialelor si iar nu o fi bine.

    DACA TOTUSI SUNT DORITORI SI TINERI CU SPIRIT DE JURNALISM II AJUT CU CEA MAI MARE PLACERE, POT SA SCRIE SI PE ZACURTICI SAU DACA VOR UN ZIAR SERIOS ATUNCI PUTEM FACE ALTFEL LE PUN LA DISPOZITIE DOMENIUL CURTICI.NET SI HOSTING ( 5 JIGA SPATIU PE DISK ) SI DESIGNU LA SITE TOATE ASTEA FOR FREE NUMA SA FACA TREABA BUNA.

    06-19-09 » 1:20 pm »

  • votantu'

    @dom’primar…..
    =d> =d> =d> =d> =d> …..am ramas placut impresionat sa vad ca ati continuat programul de asfaltare al strazilor din curtici!!!
    …sper ca nu o sa va opriti doar la atat!—astfel de campanie electorala asj dori sa vad in continuare…asa ati fi acoperit d.p.d.v.moral la sfarsitul mandatului,iar realegerea dv-s ar fi doar o formalitate!:)>-

    06-24-09 » 10:49 pm »

  • Andrei Mot

    Votantu’ , in Gazeta de Curtici de azi, 26.06.2009 ai primit un raspuns la intrebarea: “PE CAND O SA AVEM SI NOI DRUMUL ARAD CURTICI ASFALTAT ASA FRUMOS PRECUM ESTE ACUM DRUMUL CURTICI INTERSECTIE?”.
    Sper ca esti multumit de aspuns.
    Astept si alte pareri-opinii, planuri-proiecte pentu Curtici; dorim un dialog mai bun cu tinerii din Curtici…
    Cu respect, Andrei Mot.

    06-26-09 » 10:29 am »

  • betzy

    bah Andrei acuma imi faci in ciuda ca io nu am primit gazeta ??!!? ce plm nu ai postat un citat din gazeta asa si pentru noi astia care nu primim gazeta

    06-26-09 » 2:10 pm »

  • Citizen Y

    Iar a aparut gazeta cu greseli care dovedesc prostia si nesimtirea lu gazetaru tzica marius! asta foloseste de mai multe ori in articolul comentariu de ziarist (auzi domle!) cuvantul COROPISHTIRITZE in loc de COROPISHNITZE!
    oare ce legatura o fi intre acest om din umbra si dl primar? au aceeasi scoala? da nici cu articolul lui andrei nu mi-e rusine!
    am auzit ca de aia baga poze la revista ca nu mai au ce scrie. dar domnii consilieri ce probleme publice mai discuta la sedintele lor ca nu prea se vede? sau au luat vacanta? 3:-o

    06-27-09 » 8:54 pm »

  • Andrei Mot

    Citizen Y, la ce articol te referi cand spui: “da nici cu articolul lui andrei nu mi-e rusine!”… eu doar scriu in Gazeta asa cum si voi o puteti face.(nu sunt CORECTORUL acestui ziar).
    Punem poze vechi in ziar pentru ca – parerea mea – arata foarte bine si sunt asteptate si bine venite.
    Daca doriti sa transmiteti un mesaj de multumire – apreciere, nemultumire, etc., scrieti un email la “gazeta_de_curtici@yahoo.com” la Marius Tica. Marius Tica este responsabil cu ziarul nu eu !!!

    06-29-09 » 12:13 pm »

  • un spectator

    Domnule Andrei, nu te pot intelege dece arunci totul in carca lui M Tica, din moment ce Gazeta de Curtici este “Ziar editat de Consiliul Local Curtici”. Chiar acest consiliul nu are nimic de comentat la adresa asazisului “responsabil” care se pare ca absoarbe fonduri frumoase din visteria Primariei Curtici si rezultatul este sub orice asteptare. Poate reusesti sa schimbi unele vorbe si cu consilierii si sa ne comunici si noua parerea lor (stiu ca in orice consiliul local exista o comisie de cultura). Multumesc si astept un raspuns

    06-29-09 » 2:27 pm »

  • SS

    ,,Iata reminescentele comunismului in generatia PRO!Ne e frica chiar si de umbra noastra.” Poate nu stiu prea multe , dar din cate stiu eu ne-am castigat dreptul de o posta anonimi daca asa vrem(ma rog , nu noi , noi doar ne bucuram de aceste drepturi). Nu ne e frica sa postam cu numele real , dar nu stiu ce efect ar avea pentru domnul primar daca in loc de SS ar scrie Vasilescu Dan sau Margaritescu Mihai, oricum nu ma cunoaste. Esenta e ca intrebarile sa vina de la curticeni, criticile, laudele etc sa vina de la noi. Daca am sa pun o intrebare gen:,, Pe ce criterii a fost angajat domnul Marius Tica in postul de ,,redactor-sef” la ziarul local?” astept un raspuns prompt si corect. Si nu accept sa mi se spuna inapoi : ,,Dar tu cine esti?”. Mi se pare o ineptie totala. Trebuie sa intelegi ca NU are importata cine suntem noi in spatele nickurilor.
    Asta bineinteles ca nu inseamna ca trebuie sa jignim , sa aducem acuze gratuite si sa improscam cu noroi orice lucru se face. Pentru ca daca avem pretentia ca suntem oameni cu capul pe umeri si avem norocul ca ne-am nascut intr-o lume libera cu dreptul la informare, trebuie sa avem bunul simt si discernamantul necesar de a separa o opinie de o jignire.

    06-29-09 » 11:42 pm »

  • anonymous

    andrei, imi place cum te sustragi de la a face ceva util :)
    problema ii ca cu atitudinea asta romania o ajuns unde e, toata lumea se trage pe cur pe ideea “decat sa lucrez degeaba, mai bine stau degeaba”. Cu idei de genu nu ajungem departe…
    Sa tzinem minte chestia asta pe cand suntem invitatzi la vot?:-?

    06-30-09 » 12:10 am »

  • votantu'

    @SS…draga anonimule…intr-un fel tu ai dreptate…
    …dar sa nu uiti un lucu…kestia cu anonimatul tine mai mult ori de o anumita frustrare sau frica ori de o anumita doza de …:-? ..nu stiu exact cum asj putea-o denumi mai bine..cred ca de nevoia de mister..genul ala de personaj insolit..zorro sau pintea haiducul.(un personaj pe care nu il poate atinge nimeni si nimik;))..).poate ca exagerez..sau poate nu imi gasesc exact cuvintele potrivite la ora asta..+ ca a ta interventie nu mi-a pus jar sub buricele dejjtelor..
    dar ceea ce conteaza e ca lumea devine curioasa,intra pe net..SOCIALIZEAZA..face skimb de ideii,opinii—unii dintre noi kiar kred ca pot aduce o skimbare…bine ar fi…aici il dau exemplu pe betzy…din pasiune+nebunie .sau:-??..a adus dialogul de pe santz acilea pe net:P
    …a facut o mica diferentza…unii cand citesc aici anumite discutii,in functie de simtzirile sale purcede la a ataca tastatura ..cu frustrare,cu superioritate,jigniti,etc..dar ceea ce CONTEAZA cel mai mult e dialogul….eu mai de mult am mai spus ca acest blog sau foaie electronica are rolul de a poliza sau subtia,finisa sau educa anumite mentalitati colective…cel putin a celor care au curiozitatea sa deskida aceasta pagina.
    ..atata timp cat cei care citesc si scriu pe aceasta pajjjina…cu o anumita doza de bun simtz aici s-ar putea face skimb de ceea ce simte sau crede cineva care vrea sa impartaseasca ideeeeei,,,ooopiniii,etc;))…cu ceilalti:P
    …noah..asj mai putea scrie da noah…in ultima vreme aberatia e cartea noastra de vizita pe acest domenilu:p—atata pot scrie….scrieti…nu atacati…ca in loc sa deskide-ti ZA’u cu placere sau macar cu o anumita curiozitate..ati putea ajunge sa intrati cu o anumita tensiune pe aceasta pajjina
    …+ca in ultimele interventii sau acuze aduse primariei banuiala mea e ca nu prea aveti fundament in afirmatii—ci doar speculati ca sa va alinati vanataile sociale:P…veniti cu argumente+dovezi serioase…asa asj avea si eu loc sa fac pe opozitia bengoasa;))

    06-30-09 » 12:54 am »

  • Marius ŢICA

    Bună prieteni,
    Sunt Marius Ţica şi am văzut câteva din părerile voastre ..
    Pentru a încerca o comunicare , cât de cât aş vrea să vă fac câteva precizări..
    Legat de cele scrise de mine… eu cred că ai înţeles că nu era o greşeală (conopiştiriţele) ci era un nume special inventat pentru aceast material, pentru a sublinia cât de dăunători sunt, cei care au făcut acel lucru… pt lumea în care trăiesc(pt noi mai ales..) ..Mai sunt greşeli, nu neg acest lucru, dar vedeţi şi voi că sunt într-o limită.. rezonabilă.. Acceptăm criticile şi ideile constructive.. Vă mulţumim pentru atenţia acordată Gazetei . Aştept materiale şi idei de la toţi cei interesaţi.

    06-30-09 » 1:50 pm »

  • Marius TICA

    Celor interesati, le propun o intalnire vineri la ora 10,00, in biroul lui Andrei, de la Primarie, pentru discutii libere legate de Curtici.. Am vazut ca aveti fler, interes si inteligenta… Responsabilitatea si seriozitatea sunt si ele, cel putin la fel de importante, atunci cand vrei sa faci ceva constructiv.

    06-30-09 » 11:26 pm »

  • Dan Iella

    Cred ca toti OAMENII ar trebui sa-si asume atat laudele cat si criticile care li se aduc mai ales cand poarta in mainile lor destinul unei localitati.Nu ar trebui sa-i desconsidere pe cei ce se exprima critic decat daca ataca din motive personale.
    Indiferent daca ne specificam sau nu numele,important este sa exprimam civilizat ceea ce credem ca este sau nu bine pentru localitate ,pentru oamenii din ea.Unii dintre noi nu avem ocazia s-o facem decat astfel.Am fost si eu intervievat o data de asa-zisii ziaristi, am adresat o intrebare dar nu s-a publicat.Vreau sa va intreb–DE CE?Raspuns:Pentru ca in ,,ziarul local ,,sunt nominalizati doar aceia care nu pun intrebari!!!!:d
    Vedeti de aceea nu ne postam numele, noi deranjam de fapt!Suntem o cantitate neglijabila….
    In ceea ce priveste nick-urile sub care postam luati-le ca pseudonime literare.Asa a supravietuit si Caragiale la vremea sa si aastazi am ajuns sa-i dam cu totii dreptate!:-? :-?

    07-01-09 » 8:41 pm »

  • Dan Iella

    Pseudonim – Policar, I., L., I.L.C., C., Ion, Luca, Falstaff, Nastratin, Zoil, I.L. Caragiale

    07-01-09 » 8:46 pm »

  • poetu garii

    Dle Tzica, cand o sa intelegeti ca nu exista nici coropiştiriţe, nici conopiştiriţe, ci coropişniţe! Consultati un DEX macar atunci cand vi se atrage atentia! Nu e nicio rusine, cu totii gresim.

    07-01-09 » 9:42 pm »

  • votantu'

    =)) =)) =)) ..pfoaiiii..futui mashii de bujjjet:)))

    07-02-09 » 12:34 am »

  • lzu mic

    1…@poetu garii- dnsoara/dnsorule vad ca tu nu ai priceput bine(sau nu citesti ce scriu alti pe aci),citez : ” eu cred că ai înţeles că nu era o greşeală (conopiştiriţele) ci era un nume special inventat pentru aceast material, pentru a sublinia cât de dăunători sunt, cei care au făcut acel lucru…”
    2.. Suntem noi in Romania, dar pana nu aveti dovezi nu acuzati. Sunteti exact ca si aradeni. cum o venit Falca si a inceput sa faca ceva in oras, or inceput acuzele de genu: afaceri cu x, strandul facut praf, si ceea mai tare este ca a spart in toate cartierele si a facut deranj. pai cum dracu sa refaci un drum fara sa spargi/tai/rupi. Pe romani cu nimic nu ii poti impaca,vorba aia si sarac si cu pretentii.

    07-02-09 » 12:25 pm »

  • Fat Mouse

    @Lzu mic, iar tu vorbesti in necunostinta de cauza dar noa, asa ii in Romania nu? Toti suntem priceputi la toate

    07-02-09 » 5:11 pm »

  • Marius TICA

    Fie cum vrei tu.. daca asta ai inteles din material… eu nu ma supar… oricum nu e rau sa mai citim din DEX…
    Pt.. Dan Iella.. imi pare rau ca nu ti sa publicat intrebarea.. poti sa o retransmiti daca vrei.. Daca este intr/un limbaj decent , voi face tot posibilul sa fie publicata

    07-02-09 » 11:13 pm »

  • ziarul pacii !!!

    am spus ziarul pacii ca sa nu spun ziarul pulii !!!
    cica nu-i frumos sa injuri….ne bate Doamne Doamne ;)
    Un lucru e clar: gazeta asta de kkt este o unealta in mana primarului orice ar spune A.a. sau “ziaristul” Tzica…isi face propaganda. In afara de paginile scrise de mocuta si de sport (scrise de mana dreapta sau stanga a primarului…aca andrei)nu vad nimic interesant in fituica. Si costa mult si e slaba…
    cu banii aia s-ar puea face mult mai multe…mai bine ar da banii la o firma sa faca marcaje pietonale….la Biserica…la biblioteca unde nu exista un computer…!!!…!!! dar pe primar il doare in basca…vrea sa para “de-al nostr”…dar POVESTI !!!
    d-LE.tZICA: ORASUL CAE SE PLATESTE SE NUMESTE curtici….TU AI SCRIS ODATA CURTICOI….CURETUCIU….HABAR NU AI…aici nu poti sa spui nimic…gazeta asta e jenanta…batranii se multumesc cu ea….mai ii pune marele consilier(din cate am aflat ala cauta poze vechi si oale…blide…)in ziar….mai vad ceva pe gratis….dar dupa parerea mea aia nu sunt un REPER…repere sunt profesorii care nu citesc ziarul, doctorii care nu citesc ziarul si chiar angajatii din primarie care nici macar ei nu mai citesc fituica…
    Asa ca din partea mea face-ti ce vreti d-le primar…cu propaganda inainte…fituica e inculta…
    chemati-l in fiecare luna pe dan puric pe banii aia(chiar: cat a costat venirea lu’ puric la curtici si cine a “aranjat” sa vina asta la noi in sat? ) decat sa va faceti de rusine cu gazeta pulii mele !!!
    sa fiti sanatosi !!!

    07-03-09 » 12:46 am »

  • madarasan

    Pentru venirea lui Dan Puric in Curtici, din cate am auzit eu este strict responsabil d-l primar si este intr-adevar de apreciat ca asa o somitate a putut sa fie adusa, acum din ce bani si cat a costat aducerea lui nu cred ca vom afla si poate ca e irelevant. Iar publicul numeros din acea sala da dovada ca totusi sunt multe persoane cu sete de cultura in orasul asta (eu chiar consider Curticiul oras si e tragic ca atatia dintre voi ponegriti numele asta), cu toate ca in ziua respectiva s-a publicat aici un articol cu bmw-ul negru parcat neregulamentar in loc sa se spuna doua vorbe despre evenimentul propriu zis. Si ca sa nu fiu off topic, M. Tica, nu stiu cine sunteti, sper totusi sa nu aveti la baza o facultate de jurnalism ci ca faceti asta din pura placere pentru ca sunteti mult prea depasit de situatie. Dar asa e in tara asta, incompetentii si coruptii sunt undeva sus iar adevaratele valori prefera sa nu se implice, ceea ce eu consider o dovada de lasitate din partea lor.

    07-03-09 » 11:55 am »

  • poetu garii

    @Lzu mic: în gazeta tipărită apare “coRopiştiriţe”, iar în rectificarea făcută pe zacurtici de acelaşi gazetar, cum că ar fi “un nume special inventat pentru aceast material” apare “coNopiştiriţe”, semn că nici dl Ţica nu mai ştie ce scrie. Citesc foarte atent ce se scrie şi în gazeta şi pe net, nu îţi fă tu griji din cauza asta.
    Cât priveşte vizita domnului Puric în pline alegeri europarlamentare, aceasta a costat doar cu puţin peste 10.000 RON (100 milioane vechi). Aşa că accesul gratuit la spectacol a fost o dulce iluzie. Fiecare curticean, indiferent că a fost sau nu prezent în sală, şi-a plătit înzecit biletul :) Doar nu o plăti consiliul local spectacolul din buzunarul propriu?

    07-03-09 » 11:59 am »

  • albastru

    ziaru’ pacii, sau cum te-o chema. vai de capul tau. am venit IN CURTICI IN VACANTA si am ramas surprins de multe lucruri frumoase vazute aici. tu nu meriti sa traiesti aici. esti cetateanul penibil autentic. un neinteles de lume, care isi petrece timpul prin baruri si isi arunca mucii pe net. ca doar e liber si e pe gratis. nu am vazut o apreciere sau o idee pozitiva de la tine si de la mai cativa raciti. vorbiti, injurati si cu asta voi va considerati meritosi purtatori de cuvant a unei opozitii cica. daca ar trebui sa platiti injuraturile probabil ca v-ati fi angajat la drumuri si trotuare, ca acolo se munceste. Locuiesc afara si de acolo de unde vin eu, critica este insotota de opinii constructive si sprijin pentru a face un lucru mai bun. Am invatat ca nu distrug un lucru de dragul de al distruge, daca nu pot sa pun ceva mai bun in loc, voi nu puteti gandii asa \ vi se falfaie. Am vazut pe cativa dintre voi cum isi traiesc viata, nu faceti nimic pt voi (multi dintre voi). e absurd sa ma mai gandesc ca acesti oameni ar vrea sa faca ceva si pentru ceilalti. am vazut ca primarul , andrei mot si cel de la ziar au incercat sa va ia in seama si sa discute cu voi. ei nu au inteles ca voi nu sunteti curiosi de nimic \ doar vorbiti . nu am zis nimic de ziar, pentru ca nu sunt curios sa dau doar cu parul. nu stiu cum era inainte, dar acu mi se pare cat de cat ok pt un saptamanal. sunt sigur ca e loc de mai bine, dar asta presupune mai multe idei si mai multa implicare din partea celor curiosi din zona. am citit sus, ca se da 6000 de lei pe luna.? am primit azi ziarul si de curiozitate am citit tirajul si am facut un calcul simplu si mi/a iesit circa 0.5 lei (50 de bani)\ bucata. mi se pare derizoriu costul. nu cred ca e atat. daca e real si aveti comentarii si la asta, sa mergem cu barca. ma bucur de fiecare data ca un copil cand vin in romania \ dar de fiecare data la plecare constat ca ma bucura tara si ma intristeaza mizeria din sufletul multora. imi pare rau ca in loc sa spun alte lucruri am sintit nevoia sa fac precizarile de mai sus, nu de altceva dar ca nu cumva sa se creda ca pe net intra doar cei ce iau pastile. in rest, pace , intelepciune si credinta (vorba primarului) ca acusi vine ploaia.

    07-03-09 » 4:07 pm »

  • Fat Mouse

    Bai Albastru, acolo in wonderland unde zici ca locuiesti nu te-au invatat si sa nu generalizezi? Drum bun inapoi, Sper sa ajungi cu bine pe cand incepe sezonul de struguri

    07-03-09 » 7:14 pm »

  • floci cu mac !!!

    noi tot vorbim aici cate vrem si ce vrem….primaru nici nu-i curios de noi…ciubucareste de se saturra…nu ati vazut ca-si face restaurant langa terenul de fotbal?…nu vi se pare ca lemnul folosit la tribuna arata 100% identic cu lemnul folosit la restaurantul lui?…si oare cum a intrat el in posesia acelui teren?…dar cum si-a facut viloaia din centru?…cum a luat terenul(cu japca desigur)….cum a distrus el semeteul si a furat tot ce s-a putut…viceprimarul petru miloaca vorbeste multe…el nu are nimic de ascuns…i-a spus cuiva(nu conteaza cui) ca firma din MM care a lucrat la gradinita este de fapt condusa de aanitei…caminul cine-l va face oare?…dar piata?…clar firma lui trebuie sa lucreze…
    REVIN CU AMANUNTE !!!
    SA STITI CEVA: FOSTUL PRIMAR, DON GHEORGHE A FOST MIC COPIL PE LANGA MOLDOVEANUAL ASTA !!!:-? :-? :-? :-? :-?
    STITI CA VREA CICA SA IA STRANDUL INAPOI(CA SA FACA SI DE ACOLO CIUBUC)…AVOCATUL IA IN JUR DE 100.000 (1 MILIARD DE LEI) PENTRU A NE REPREZENTA….IN BANII ASTIA INTRA SI PROTECTIA PRIMARULUI ACTUAL …GUNOAIE SUNT TOTI CEI DIN PRIMARIE….CU SALARII IMENSE…SE IAU ACOLO SI SALARII DE 40-50 DE MILIOANE…NU SUNT BANI DE TROTUARE DAR SUNT BANI DE SALARII !!!
    SA VA FIE RUSINE TUTUROR: PRIMAR, VICE, CONSILIERI, FUNCTIONARI….NU FACETI NIMIC PENTRU NOI TINERII…DOAR NE ARUNCATI PRAF IN OCHI CU GAZETA AIA INFECTA…O FRECATI AMPULEA….DRECU’ SA VA IA!!!

    07-04-09 » 6:52 pm »

  • betzy

    prietene ce vrei sa faca primaria pt voi tinerii ?? sincer acuma ce sa faca sa vi-l aduca pe gutza ?? am generalizat la faza asta … stiu am fost rau, poate tu nu te incadrezi in marea majoritate de manelisti. Crezi ca in alte sate/orase e mai bine ? nu e deloc ASTA E ROMANIA !!!

    07-04-09 » 7:35 pm »

  • floci cu mac !!!

    nu suport manelele….nu-mi place Guta….
    ce vreau sa faca primaria pt noi tinerii?…vreau sa faca ceva nu doar pt noi tinerii ci pt toti curticenii care platesc impozite nu pentru a-si da angajatii salarii de 40-50 de milioane de lei(vechi).
    vreau sa lucreze cu adevarat…sa faca curatenie…trotuare si drumuri de calitate(majoritatea sunt deja stricate…au iesit buruieni prin trotuare in numai 1 an !!! ).
    cu un buget de 140 si ceva de miliarde (cat am aflat ca s-au risipit in 2008) se puteau face mult mai multe….dar au existat multe buzunare care au trebuit umplute…
    gradinita noua a costat (cu tot cu comisioanele smecherilor) mult prea mult…drumurile la fel….stadionul de fotbal la fel….gazeta pacii la fel…etc.
    M-am saturat de hotii care vreau sa para popi…si-a luat primaru un consilier popa sa-l ierte Dumnezeu…:o :o :o :o
    nu stiu….sunt satul….parca suntem pe vremea comunistilor…ziarul de propaganda merge inainte…Mocuta vad ca nu mai zice nimic…
    D-le.Mocuta, aanitei v-a inchis gura?…va are la mana cu ceva?….mergeti paa la capat cu demersurile….asa ceva nu se poate…primarul-poet-patron-etc.(dar nimic cu adevarat) este deja un baron local … el dirijeaza banii unde vrea el…firma Jess & Denis este firma lui…. el “umfla” toti banii de acolo…
    nu suntem prostii nimanui…o sa platiti cu varf si indesat…
    acusica vin zilele curticiului…parca in septembrie….iar trupe de cacao…spectacol prost aranjat…ciubucuri grase….sa va fie rusine !!!8-| 8-| /:) /:) :-w :-w [-( [-(

    07-04-09 » 8:33 pm »

  • Fat Mouse

    Si-a luat primaru’ popa ahhaaah asta ii tare. Ehh, Andrei ii prunc foarte de treaba si sper sa nu se supere pe mine dar:
    “Popii au conturi in banca, cerurile nu-i incap
    Oficiaza cununia intre Dumnezeu si Drac
    Ca-n viata…Uite are popa vila, are barca cu motor
    A uitat ce-i cumpatarea, raiul e in curtea lor”

    07-04-09 » 8:52 pm »

  • betzy

    o sa plateasca o pula si 3 coaie, fostu primar ce a platit ?? pt. 7 capete de acuzare ?? un an jumate cu SUSPENDARE !!!

    07-04-09 » 9:45 pm »

  • LZU

    @floci cu mac
    Mai baiete ce zici tu acolo sa sti ce trebuie probat.Sa nu ma intelegi gresit ca vreau sa ii iau apararea primarului dar sincer nu poti sa acuzi asa fara sa ai dovezi.
    @albastru
    Sefe serios cre ca o inceput sezonu la capsuni.Scuze ca generalizez poate tu esti pe alt sector agricol.

    07-04-09 » 10:40 pm »

  • Gh. Mocuta

    A trecut o lună de când am publicat scrisoarea deschisă pe acest site şi nu am primit nici un răspuns din partea oficialilor. Asta înseamnă:
    1. se simt cu musca pe căciulă
    2. mă ignoră cu aroganţa specifică
    3. se feresc de dialog
    Trebuie să adaug că la una din şedinţele consiliului local i-am întrebat pe domnii consilieri ai PDL dacă au vreo părere sau vreo replică, ori dacă există chitanţe. Trebuie să vă spun că s-a lăsat o tăcere penibilă, după care s-a trecut la alte discuţii.

    În schimb, părerile celorlalţi, care scriu aici, dovedesc că mai există totuşi un spirit civic. Multe voci se ridică împotriva unor abuzuri şi a secretomaniei şi asta e bine. Eu nu pot să acuz pe nimeni că se ascunde în dosul unui pseudonim, atâta vreme cât nu se simte în siguranţă sau nu are o funcţie publică. DACĂ AI O FUNCŢIE PUBLICĂ TREBUIE SĂ TE EXPUI. Ţi-ai asumat acest risc în momentul în care ai acceptat să candidezi. Mai mult decât atât, ai jurat să respecţi legile şi să le aplici. Hai să vedem cum se aplică legile. Păi se fumează în primărie? Se fumează. Se respectă legea? Nu se respectă. Cine e de vină? În primul rând fumătorii, dar şi nefumătorii pentru că nu iau atitudine. Asta e problema noastră. Nu luăm atitudine. Din laşitate, din jenă, din lipsă de curaj. De frica şefului, din obedienţă.

    Şi mai este o problemă; într-o comunitate mică ne cunoaştem, suntem amici, cumetri, naşi, fini, neamuri. Ne şantajăm amical. După modelul lui Mitică Iar într-o astfel de comunitate, normal că domneşte mica corupţie, legea mafiei, a familiei, unde există un şef. Il capo di tutti capi…
    Asta se întâmplă acolo unde nu există opoziţie şi nici societate civilă. Unde ameninţă partidul unic.

    PENTRU ASTA EU VĂ MULŢUMESC TUTUROR ŞI VĂ PROPUN SĂ CONTINUAŢI DIALOGUL. CU ORICE PREŢ! Fie şi chiar ca alternativă la „Gazeta de Curtici”, cu care, după părerea mea, se risipesc bani buni pe timp de criză.
    Iar adevăratele întrebări trimite-ţi-le şi lui M. Ţica pe adresa gazetei. Nu are dreptul să le cenzureze. Trăim doar într-o ţară liberă! ( Vezi cazul Ritzi!)

    Cu stimă,

    Gh. Mocuţa

    07-04-09 » 11:03 pm »

  • albastru

    asa e, nu am generalizat. insa jignirile si vorbele grele sunt fara limita, aici.
    de ce ma bag si io in seama.? deoarece aveti putine resurse, viata e scurta si e pacat sa o risipiti urit. cat despre capsuni sau struguri, toata consideratiunea pt cei ce muncesc si isi cauta un rost in viata. eu sunt un pic mai norocos. am terminat o facultate, mai acatarea, am o bursa europeana si lucrez in cercetare de vreo 2 ani afara. voi ce puteti spune despre voi.?

    07-04-09 » 11:39 pm »

  • gogu

    ba flocule ieftin, ca macui scump – iesti neam cu tanti ancuta de la P rosti R aman M ici – ca doar pa ea o mai auzeam prin sat cu bazaconiile spuse de tine – esti turta – se vede c-ai mancat mac, sau zeama de mac, :-\”

    07-04-09 » 11:50 pm »

  • anonymous

    suntem niste paradaicari anosti… asa, in general :)

    07-04-09 » 11:50 pm »

  • gogu

    scuze albastrule ca injurai si io da nu mai putu rabda ranza in mine, cand vad atata prostie – in rest – tot respectu – ma betzy ma – pe tine te stiu cu umeri din jos de cap – mai ogoie si tu ma pe cate unu care vezi ca o mancat ciuperci batrane sio baut more statuta- nu de altceva dracu, dar ne facem satu de pomina – ma mir ca nu so nervat andreiu popii si nu sio luat bicicleta lui naravasa, sa se duca la rupt de maci. apropo – ce paradaici fain am:d :)>- :)>- :-\”

    07-05-09 » 12:20 am »

  • zamă de părădaici

    @albastru: Din păcate, nu există un cod social care să poată face faţă tuturor necesităţilor. Ceea ce constituie o crimă într-un tip de societate poate fi o obligaţie morală într-altul.
    Cuvintele defăimătoare cu care ne împroşcăm aici (în absenţa părădicilor) pot să poarte orice încărcătură vrem noi. Tot ce se cere e să existe un consens şi şi o tradiţie pe care să se întemeieze. Chiar dacă înţelegerea pretinde cuvinte, anumite lucruri nu pot fi reduse doar la cuvinte.
    Aşa că scuză-ne tembelismul pravoslavnic şi baftă la bursa aia! Abia aşteptăm să îţi finalizezi studiile afară şi poate, până la mandatul următor, te repatriezi ca să te votăm primar în locul lui Aniţei!

    07-05-09 » 12:47 am »

  • votantu'

    noah…vruram trafic acilea..iacata-l traficu’…:)))
    mah..dupa ultimii vizitatori ar trebui sa se numeasca la ZA’doctoru’ betzy:)))aka doctorul andrei…ala de la tv..nu conseleeru’;))
    ..si asa sub acest titlu’..sa vina un subtitlu’-TRATAM FRUSTRARI DE ORICE FEL SI GREUTATE:)))…—spunetzyy lu’betzy—:)) …nu dajaaaba ii mai gresesc io denumirea…CURcici..si nu curtici..ca am si io dreptatzalie mele:P…unii vad ca sunt orbi de rapciune in suflet si gandire…da e bine totusi…SOCIALIZAM…ete dialogul…mai varsa lumea din nacaz vad ca…pt.ca nu poate sa ajunga ca si acela sau ca si celalalt:)…toti ne dorim..da noah..nu toti patzim:P
    ..si voi daca ati fi intr-o functziune hanaaalta la fel ati proceda..mai ales daca nu ati avea baza sociala spumoasa..ati rupe tot pt.voi insiva..nu vedeti ultimele constatari..cei noi si mai tineri ajunsi peste noapte in functii(despre parlament si ministrii vb.acum),au zice-se metode mai rafinate si mai perverse…:)))
    [[[[[[ io daca asj apuca ..crez ca asj da la altii...noah..pt.mine si numai pt.mine..si noah..ce ramane mai dai si la ceilalti:))..ca doar nu ei s-au luptat ca eu sa ajung acolo..si numa eu stiu cate nopti nedurmite si lacrimi insangerate de sivoaie de marafetzi am aruncat inspre buzunaroacele hulpave ale celor ajunsi deja am dat io ....si cate puule in cur am luat io pe treptele ajungeri sociale si financiare ca sa apuc sa incerc sa imi fac un rost decent in societatea asta murdara!!!---si cand gataaaa..m-am ajuns..sa nu ma infrupt....???!!! da ceee IO IS PROOOST!!!...dau la altul care m-a si criticat si betze in roate..si alea alea...noah..oi fi io milostiv da nu is christos!...lupte-se si ei daca vor sa aibe:P.---AM DAT UN EXEMPLU---atata TOT...:p]]]]]]]]]]]]
    @gazeta de curtici si ANDREI via dom’primar…multumesc pt.raspunsul d-vs din ziar in legatura cu intrebarea MEA:)…asa au gasit toti ceilalti 2400 minus cei fara conexiune la hinternet….adresa de htttpppeeee .weeweeeewe.zapurtici.ieu..devenim mai multi consumatori de ppressshhaa helectroniica
    ~o) ;) :)>-

    07-05-09 » 1:15 am »

  • votantu'

    P.S.
    cel mai mult ma amuza acei intervievati gen..ex:..Doamna Ana-Nu am intrebari.Imi place de domnul primar(deja face si cuceriri musiu primar!!!..bravo)….sau un intervievat si mai de high level…Noje Rahela—Nu am nici o intrebare.
    wtf..d-le Tzica???..cum ii gasiti???..sau dau probe inaintea interviului?:)))…astea sunt ca bancurile alea seci..cat de seci???…seci..seci…nu stiu cat de seci:)))

    07-05-09 » 1:29 am »

  • anonymous

    offtopic: mah, tu daca te pui si citesti ce ai scris, intzelegi? I have a hard time doing that…

    07-05-09 » 2:17 am »

  • Fat Mouse

    @Albastru, In cazul acesta, ai tot respectul meu dar daca tot iubesti asa mult Romania si Curticiul asta dece nu ai ramas in tara sa ajuti si tu cu una ala, sa cercetezi aici pe un salar de 10-15 milioane, sa conduci pe drumurile romaniei, sa ti se ia curentul de 8 ori pe zi si sa ii vezi pe cei de la conducere cum se imbogatesc si fura si ii doare in pula de tine si de facultatea ta. Romania are nevoie de valori ca tine, dece nu ai ramas sa faci ceva pentru tara asta? Ti se pare corect ca tu sa vi aici sa iti dai cu parerea despre noi? Iti inteleg dorul de tara, nostalgii etc dar trebuie sa intelegi si tu ca e usor sa privesti un meci de box si sa il comentezi dar e mult mai greu cand esti in ring. Sa nu ma intelegi gresit, eu nu te condamn deloc, toti vrem sa traim mai bine, toti vrem sa fim apreciati si rasplatiti pentru ceea ce stim sa facem. Prietene, faptul ca vi tu din wonderland sa arunci cu noroi in noi nu ne mai afecteaza cu nimic pentru ca deja traim in noroi, se numeste Romania

    07-05-09 » 3:24 am »

  • albastru

    @(fat mouse)
    @ de ce o opinie si un sfat \\ este o aruncare cu noroi? nu am dat pareri despre nimeni, am facut constatari. e diferenta intre una si alta. pana la urma fiecare face ce considera el mai bun cu viata lui (sau ar trebui sa faca). oricare dintre noi(cred) isi desfasoara munca acolo unde se simte util. eu va spun doar, ca viata e prea scurta ca sa o traim injurand. desi am alta treaba pe net, incerc si eu sa ma implic aici, macar cu un sfat bun. si mai e ceva . nu crede ca tot ce se intampla la noi e rau. nu e asa… un profesor evreu avea o vorba “nu te plange tot timpul, s-ar putea ca Dumnezeu sa te auda si sa iti dea ce ii ceri…” . oriunde in lumea civilizata suntem datori sa ne luptam pt a ne dovedii valoarea. azi insa, nici macar bani nu iti trebuie multi, daca ai cap. unul din micile avantaje de a fi european cu acte in regula(u.e). uita-te pe ne si o sa vezi, resurse mai sunt, doar ca multe dintre ele, sunt risipite pe lucruri marunte.

    07-05-09 » 5:29 am »

  • Fat Mouse

    @Albastru, si zici ca in ziua de azi nu iti trebuie bani ha? Domnule, esti un prost. Nu e o parere e o constatare

    07-05-09 » 1:09 pm »

  • floci cu mac !!!

    D-le.Mocuta, de ce nu vreti sa candidati Dvs. la urmatoarele alegeri? decat sa mai ramana aanitei la primarie mai bine pun pe buna primar….buna nu ar fura !!!
    Dvs.cred ca nu ati fura (sau ati fura mai putin) decat varu aanitei… asta are (daca il mai crede cineva) imagine buna pentru ca tot apare in ziaru ala jegos…unealta din mana primarului ii face bine la buzunar….cica face drege,,,,dar de fapt cheltuie banii aiurea…firma asta tot castiga lucrari…credeti ca banii ii ia altcineva decat primaru ?
    D-le.consilier local Mocuta (PNL): vreau sa intrebati ceva in Consiliul Local Curtici: De ce firma asta castiga toate lucrarile in Curtici, vreau sa stiu cat s-a cheltuit exact pt gradinita, drumuri, trotuare….nu povesti. Acte. Sa puna cineva pe un site toate actele, pt. ca nu sunt secrete.
    D-le.Mocuta: Cine fumeaza in primarie?
    D-le.Mocuta: Puneti-l la punct pe primar !!!
    D-le.Mocuta: Obligati-l sa va dea un raspuns in legatura cu Gazeta (pdl)de Curtici !!! Nu acceptam sa ne mai fure !!!
    D-le Mocuta: Este ADEVARAT faptul ca in primarie se iau (pe criza asta….dar nu numai) salarii de 40-50-60 de milioane ???
    D-le.Mocuta: Ce suma de bani incaseaza avocatul care ne reprezinta in procesul cu “cicernarul” ??? Vreau sa stiu…am auzit ca undeva la 100.000 lei(1 miliard) !!!
    D-le.Mocuta: Am incredere ca in cel mai scurt timp ne veti lamuri !!! m-am saturat de primari hoti(don &aanitei). sa vina cineva care sa faca cu adevarat ceva. La urmatoarele alegeri imi pun speranta in Dvs. Asta daca nu mai editeaza gazeta aia mizerabila si propagandistica pierde la curu’ gol. Lumea s-a prins de minciunile lui.
    Sa ne lase drecu si sa mearga sa-si futa amanta pana ii ies ochii !!!
    Eu personal vreau sa fac o reclamatie la Prot.Consumatorului: am fost sa-mi iau o bere si un pachet de tigari intr-o seara la groapa….ba frate , local mai insalubru nici ca am vazut !!!
    ce pula mea….e primar…e pdl-ist….isi permite…sper sa cada cat mai repede de pa “cal”….SPRE BINELE TUTUROR CURTICENILOR !!!

    07-05-09 » 1:42 pm »

  • floci cu mac !!!

    stiti ce ma enerveaza la culme…primaru’ nost pe langa ca se da mare intelectual….nu e nici pe departe asa…raspunde tare ampulea la intrebarile din ziar(la cele de pe site…n-are rost;):) vorbeste putin lasand impresia ca vezi doamne….cate stie el…”…la intrebarea asta am mai raspuns…”.etc. nici nu stie cate sa mai minta…am tot vazut in campanie…sosea curtici-ungaria….limboasa…drumuri bune (sunt ca pula facute toate…trotuarele also…), terenuri de sport pentru tineri….ce a facut din toate astea?….NIMIC !!! doar cu ajutorul gazeei de cacao merge inainte…dracu ii mai da inca un mandata…mai bine vine ben laden primar la curtici.
    taie frunze la caini toata ziua.
    cica: biroul primarului este tot timpul deschisa pentru curticeni…bla…bla…
    eu l-am vazut pe primar de foarte multe ori pe geamul biroului meu din arad pe la 12-1 cu masina primariei…ar…prc…
    sigur asta o sa zica: pai m-am dus la consiliu judetean…la prefectura….fix pula
    el are o firma de nu stiu ce la arad si merge acolo….familia lui….afacerile lui sunt mai importante pt el decat primaria….decat noi toti curticenii…mai votati0l !!!
    D-le.Mocuta: eu o sa va sprijin daca va ve-ti gandi sa candidati la primarie !!!
    curticiul merita ceva mai bun….un primar care sa lucreze pt curtici….sa faca ceva de calitate…ceva durabil…trainic….nu “basini” electorale !!!
    du-te acasa si lasa-ne aa !!!!!!!!!:-? :-? :-w :-w [-( [-( ;) ;) :)>- :)>-

    07-05-09 » 6:37 pm »

  • floci cu mac !!!

    am venit la ai mei intr-un week-end…am vrut sa ma plimb seara cu bitoagla pe pista….ma frate tot te rupi. e plina de nisip si aluneci…iti rupi mana…piciorul…capul.
    bine ca a facut-o. e toata denivelata.
    Nici sa o maturi nu poti moldovene????:( :( :( :( :( :( :( :( :(

    07-05-09 » 6:38 pm »

  • floci cu mac !!!

    strada 6 vanatori este strada pentru curse de masini!!!
    nu crezi ca ar trebui sa faci ceva?
    esti pus la primarie doar pt interesul propriu???
    vorbeste cu Politia Curtici…fa ceva….un radar…un indicator….limitare….30 km/h.
    pula….nu ai tu timp de noi.
    m,are om…mare caracter….domnul sa-ti dea intelepciune….si degete mai scurte !!!

    07-05-09 » 6:41 pm »

  • floci cu mac !!!

    mai vin in curtici peste 2-3 ani….tu nu o sa mai fi primar la curtici pe atunci.
    D-le.Mocuta: mult succes !!!

    07-05-09 » 6:42 pm »

  • floci cu mac !!!

    domnule mocuta, astept raspuns la intrebarea: au angajatii (primariei) salarii de 40-50-60 milioane/lunar?
    daca da cine sunt ???
    va rog sa-mi spune-ti cat mai repede !!!multumsc mult d-le.profesor.;););):):):);):0;);):):):)

    07-05-09 » 6:43 pm »

  • betzy

    bai flocule tu de “edit post” ai auzat ??

    07-05-09 » 6:49 pm »

  • votantu'

    ..io dupa cate imi aduc aminte..daca nu gresesc..mocutza a mai fost primar..iar realizari…???:-??…stiu ca in perioada aia nu se misca nimika..era perioada in care se destramau toate…nu doar la el..colective,semeteee,etc..oare gresesc?:-?

    07-05-09 » 8:50 pm »

  • gogu

    ba flocule tu ne crezi pe toti tampiti. iti place de mocuta? ia-l cu tine si iubeste-l pe post de tatic, ca primar am vazut cum e. cine dracu te chiama pe tine in curtici.? ce tupeu ai sa ne faci pe toti prosti. noi nu stim ce sa alegem. noi suntem beteji, tu cu mocuta , sunteti aia sanatosi. ba floc mucegait, putin imi pasa de numele primarului, atata timp cat face ceva bun in sat. io nu prea merg la vot, de lene, dar mama si tata lo votat, ca se vede ceva dupa el. ba cocoasa de cal mort, voteaza pe cine vrei , dar nu ii fa cretini pe alti care nu sunt deacord cu tine. is cam obosit azi ca am jucat o tara de fotbal, ca altfel io cam banui cine esti si ti as trage o petica la bitigla ca sa ma convingi cat is de prosti curticenii.. io is calm rau pana ma loveste o paradaica in cap.

    07-05-09 » 11:15 pm »

  • gogu

    ce nervos is azi.. iar sa supara albastru pe mine ca injurai un pic. ba. fat mouse, vorbesti ca tuleu fara sa citesti tot ceo scris omu. o zis ca nu iti traba bani multi daca ai minte. si are perfecta dreptate. depinde doar de ce parte a santului esti. unii aleg minte + scoala + munca + bani = :)>- sau minte + pile + smenuri + bani = :)>- intelegi soricel de ce iti trebuie minte mai multa si bani mai putini…. la inceput ca dupa aia banii curg garla:-? da esti frustrat rau soricel. cum vezi unu destept cu acte in regula da orbirea in tine de invidie, can calu popii. citeste si baga la cap ca nu is bune cafele alea multe. io recunosc, cand cineva are dreptate. admir si respect munca si straduinta celor capabili si dornici dintre noi, care vor sa faca ceva bun pentru lumea asta de cascaval in care traim.

    07-05-09 » 11:36 pm »

  • mAdTYzz

    Deci eu astept sa imi pushte sursa sa curvasc cu ea prin geamu primariei…acolo unde ii cabinetu marelui nostru primar!!!!! Deci cum sa futa dumnezo lumea ii posibil ca de atata vreme nu se poate face nimik…imposibil si inadmisibil, ce pula mea suntem in jungla…fiecare ishi face si respecta legile lui :-??. App…zicea unu mai sus, nush care, ca batem din gura fara rost in loc sa ne luam UPS’uri…well hai satz zic: nu fiecare ii dispus sa de’a bani in plus pentru un UPS, mai ales ca un UPS care sa itz faca din 200 [cateodata si 170] de volti 240…alea costa si chiara nu vad de ce ash da vreo 5 milioane in plus cand traim in orash cica! Futal dumnezo de sat!!!! ‘tate buna si rugatziva sa nu imi pushte statia prima ca nu a fi bine de ala pe care o prinde in cap! Hai pa si sa futa dumnezo satu asta de cacat si pe aia care is incompetenti si nu fac nimik!

    07-06-09 » 9:31 am »

  • gogu

    alaturi de tine man. greu cu tampiti astea de la curent. anunta-ne cand dai cu sursa, sa nu faci victime colaterale:d/ ai grija sa nu-l trosnesti pe andreiu popii in cap, ca nu mai are cine canta duminica in Biserica. si plang toate babele.

    07-06-09 » 12:22 pm »

  • Fat Mouse

    Gogule, se scrie “te cheama” nu “te chiama” si sa nu imi zici ca ii greseala de tastare pentru ca litera “E” ii la 10 cm distanta de “I” . La faza cu cafelele ai dreptate, beau cam multa dar trebuie sa imi reglez tensiunea ca ma streseaza seful la servici :d Eh hai ca glumesc, nu am sef, nu am servici, nu am afaceri, nu sunt stresat, sunt multumit de veniturile mele deci nu am nici un motiv sa fiu frustrat. pfiuu si am inceput si sa vorbesc in rime. Nah ce sa fac, imi plac discutile aprinse se pare ca la fel si tie, poate reusim sa ne intelegem sau poate deja suntem prieteni ;)

    07-06-09 » 6:37 pm »

  • gogu

    ti..ai prins soricel. nu prea ma inteleg cu E.. oricum esti tare man. nu faci nimic si iti curg banii. unde dracu ai gasit reteta ca io stau zi si noapte pe net si nu i-am dat de urma. iar tra sa bi..au o biricica de ciuda. in rest esti perspicac,.i.

    07-06-09 » 8:29 pm »

  • unknown

    aloo, aloo, ce-i aici, sait de socializare sau locu plangerii pt curent?
    ia meretz pa haifaiv daca voua nu vi sa ia corentu!!!!!!

    07-06-09 » 8:35 pm »

  • Andre Mot

    Am stat mul timp si m-am gandit…sa mai intru pe acest site…sa mai comentez vreodata???:o :o :o
    Am mai spus ca nu sunt nici eu nici d-l.primar de acord cu anonimatul…sa trecem peste asta acum.
    Totusi nu putem admite un limbaj suburban.
    Nu-i putem permite “distinsului” domn “floci cu mac” sa acuze in stanga si-n dreapta ba ca primarul e prost, ba ca are amanta, ba ca fumeaza nu stiu unde s-au ca fura…aceste acuze neprobate fac parte dintr-un capitol de drept numit calomnie…
    Eu, Andrei Mot, am fost sunat anul trecut(2008) de A.ANITEI nICOLAE, PRIMARUL ORASULUI CURTICI.
    Atunci am primit “oferta” de a fi consilierul primarului. Am acceptat-o. Am primit trei portofolii: TINERET, CULTURA si CULTE. Am sperat ca impreuna cu tinerii din Curtici pot face ceva. Pot comunica bine si fructuos cu ei si pot pune pe masa primarului doleantele lor.
    …nici nu stiu ce sa zic: m-am inselat ???
    Eu sper ca nu. Sper ca sunt si tineri care pot spune si ceva construcitv !!!
    Am sa dau un singur exemplu: Calin Sirbut. El a zis ca ar fi bun un skate-park in Curtici. Eu am transmis asta d-lprimar…am adus cateva poze…adresa unei firme…primarul a zis ok…IL FACEM !!! In curand incepel lucrarile la acest skate-park.
    Daca nu vorbim constructiv nu putem sa ajutam “tinerimea” acestui oras. Nu avem cum sa va multumim daca nu stim exact ce “hrana” va doriti. E cat se poate de clar.
    Am acceptat sa lucrez in echipa primariei Curtici dorind sa pun si eu umarul la realizarea lucrurilor bune care au demarat in Curtici: scoli renovate, gradinita noua, casa de cultura renovata, drumuri trotuare, biblioteca oraseneasca, balta de pescuit, echipa de fotbal. etc.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    Ne-am gandit ca venirea unei somitati ca Dan Puric la Curtici va fi foarte bine primita. In loc sa venim si sa-l ascultam noi am postat un bmw negru….ilegal parcat. Daca asta reprezinta tot “ospatul cultural” atunci….fara cuvinte.
    Da. Evenimentul cultural al anului la Curtici: “Omul frumos in Romania de azi” ne-a costat 10.000 de lei(o suta de milioane lei vechi) !!!
    Foarte putin. De ce?
    Pentru ca in acesti bani Maestrul ne-a dat 300 (!!!) de carti ( x 20 de lei buc. = 6.000 lei). Cu aceste carti (de mare valoare) noi am premiat copiii (locurile 1, 2, 3, si mentiuni) si copiii cu bune rezultate la olimpiadele scolare !!!
    Prin grija d-l. primar, S.C. Verbita S.R.L. ne-a ajutat cu suma de 3000 (de leitreizeci de milioane). Cat ne-a costat aceasta agapa cultural-educativa? 1000 de lei (hai sa-i zicem “profitul” lui Dan Puric). Eu zic ca a meritat cu varf si indesat acest sacrificiu. Intrebati-i pe cei prezenti daca ma insel.Cititi-i cartile (“Cine suntem” si “Despre omul frumos”) si vedeti cine este acest Dan Puric. Intrati pe youtube si ascultati franturi din aceasta minunata conferinta (http://www.youtube.com/watch?v=uv_q9knTZpQ&feature=related , http://www.youtube.com/watch?v=YYBijX2kWLE , http://www.youtube.com/watch?v=-5xE8_c-6tE&feature=related , etc.). ..
    Promitem ca de fiecare data cand vedem un om (cu idei constructive) sa comunicam cu el . Dorim doar sa dam dovada de civilizatie si buna crestere.
    Asteptam idei, propuneri pe care ca si pana cum sa le pun pe masa de lucru a primarului !!!
    Salutare prieteni, Andrei Mot.

    07-06-09 » 11:15 pm »

  • gogu

    andreio nu te mai plânge atât :(( că faci babele şi prruncii de la grădi să plângă:”> .
    nu tăţi avem orbu găinii. vedem că aniţei o făcut ceva pt curtici. ceva mai mult. îi loc şi de mai bine. curentu ăsta, să facă ceva cu el. să continue cu străzile, canalizarea şi să ia ştrandul inapoi. ce dracu, acolo e jecmaneală, nu afacere. şi ca să vezi că is corect, andreio , îţi spun că mie unu îmi place şi ziaru şi nu mă deranjează că ai salar de la primărie. că vorbii de ziar, nu ştiu cine-i tzica ăsta, votantule , da mie îmi place cum scrie. mo uns pe suflet cum o dat în ăia cu aranjamentele care ne or tras ţeapa. oi fi io mai lud, da am înţeles aluziile alea cu coro.. nu ştiu cum. in rest, e drept că apare primaru în fiecare număr dar pe cine ai vrea să întrebe oameni? pe domn mocuţa care o uitat că o fost odată primar, sau pe tanti ancuţa care îşi be cafele pe strand şi noi urlăm că ăia îşi bat joc de noi. interviurile-să şti că le ia o fată. m-am întâlnit şi io cu ea. am stat un pic pe lângă ea să văd cum mere treaba. bă, man . dacă îţi spun că vreo două ceasuri o umblat fata asta ca să ia 6-7 interviuri. ai noşti consăteni, or îs fricoşi or îs timizi. abia o mai scos şi întrebările din ei. da să şti că ,în afara faptului că le o mai pigulit niţel, nu o schimbat discuţiile. dracu ştie, şi eu aş vrea să apară şi chestii mai funny, dar nu imi vine acu nici o idee. poate îţi vine ţie votantule sau lu şoricel, că-i băiat perspicace. şi să o zicem lu andreiu. ca să vadă că nu dăm cu pietre după el când se duce seara pe bicicleta (oare unde.?) [-(

    07-07-09 » 12:53 pm »

  • votantu'

    …mai gogule,baiete…eu doar mi-am exprimat sa-i zic asa…mirarea in legatura cu cei care fiind intervievati probabil au o mie si una de intrebari:-@ …dar in acel moment nu reusesc sa ii puna nici o intrebare celui sau celei care vrea sa ii zmulga intrebarea:P…si probabil respectivul care tocmai s-a ales cu un nou si minunat material …normal din obiectivitate si corectitudine se simte nevoit sa il puna pe hartie!…iar in legatura cu D-l tzica …gogule nu te inteleg:-??..n-am io treaba cu omul…noi aici tratam doar faptele…zicem …dar se pare ca nu prea ne intelegem inca toti ..gandurile …..—sau poate nu ai citit cu atentie ce am scris—sau poate nu intelegi ceea ce scriu–ca unul mai sus isi exprima bietul acest sentiment de neputintza;))—vazand tenta discutiilor de aici mi-am permis sa dau si io cu shaua in straf pana se rup obloanele,noah…+ca ce scrisai io acolo nu era pt.anonymy:P
    …iar andrei,draga consilier…munca de consilier nu consta doar in zile senine si vorbe bune..mai o sa dai si peste partea mai nasoala a jobului tau..dar asta nu trebuie sa te invaluie in mantia descurajarii si a lasitatii—padure fara uscaturi ai vazut vreodata?…daca gasesti vreodata asa ceva posteaza acilea..sa stim ce padure sa nu calcam:))

    07-07-09 » 1:24 pm »

  • gogu

    votantule, imi place faza cu padurea. ai o bere. ca sa vaza lumea, ca purtam discutii constructive. :d

    07-07-09 » 1:31 pm »

  • votantu'

    …si unde dai berea?…pe strand..vii la prohibitzie:P?

    07-07-09 » 1:41 pm »

  • poetu garii

    Domnule Andrei Mot,

    Te citez: “(…) ba ca primarul e prost, ba ca are amanta, ba ca fumeaza nu stiu unde s-au ca fura…aceste acuze neprobate fac parte dintr-un capitol de drept numit calomnie…”
    Inainte a fi acceptat oferta primarului era intelept sa arunci o privire peste almanahul de gramatica pentru a evita situatia penibila in care nu stii sa faci diferenta dintre conjunctia disjunctiva (sau=ori) si (s-au). E o chestiune ce tine de bunul simt, nimic altceva. Stiu, imi vei argumenta ca orice greseala e permisa pe net, ca lumea scrie in graba, cu prescurtari, insa aici nu e vorba de o greseala de tastare, ci de lipsa unor cunostinte elementare de limba romana! E normal sa fie toate tunurile pe tine si obisnuieste-te sa fii ironizat de fiecare data cand dai cu bata in balta, doar esti consilierul direct al primului om din comunitate. Il reprezinti!
    Doi la mana: nu cred ca ar fi deranjat pe nimeni vizita domnului Puric, atata vreme cat primarul ar fi consultat pe cineva inainte sa faca toate demersurile. Ce mai poti spune atunci cand esti pus in fata faptului implinit? Hai sa facem un calcul la mintea cocosului: 10.000 RON (banii comunitatii) a costat venirea, din care s-au recuperat 6000 RON pe cartile vandute (dupa cum tu o spui) la iesirea de la spectacol. Din acesti bani, maxim 1000 RON s-au dus pe cartile oferite premiantilor. Mai raman 5000 RON. Sa nu-mi spui ca banii astia s-au intors in “seiful” comunitatii. Nimeni nu invita o superpersonalitate in orice oras al tarii noastre, atata vreme cat nu poate profita de pe urma venirii sale.
    Nu exista mai mare dracovenie, decat sa propovaduiesti despre spiritualitatea neamului romanesc, in timp ce, pe la spate, iti umplii buzunarele!

    07-07-09 » 2:29 pm »

  • Andrei Mot

    Eu te invit oricand la primarie sa-ti arat actele doveditoare. sa vezi cum s-au dat banii pt evenimentul cultural, marca Dan Puric.
    Repet – 3000 de lei din cei 10.000 au fost dati de S.C.Verbita S.RL. din Arad.
    Noi am dat restul. Cartile ce s-au vandut la iesirea (sau intrarea la conferinta ) au fost alte carti aduse de managerul Companiei “Dan Puric”, D-l.Valerian Mares (cel care a lansat-o in urma cu vreo 25 de ani pe Loredana Groza in muzica), banii fiind ai lor. Cartile – dupa cum am spus – s-au distribuit dupa cum urmeaza:
    - premiantilor scolilor noastre;
    - olimpicilor curticeni;
    - bibliotecilor (scolara si oraseneasca);
    - nu au fost vandute cartile platite din banii Primariei….deci nimeni nu si-a insusit nici un leu!!!
    “…Nimeni nu invita o superpersonalitate in orice oras al tarii noastre, atata vreme cat nu poate profita de pe urma venirii sale.
    Nu exista mai mare dracovenie, decat sa propovaduiesti despre spiritualitatea neamului romanesc, in timp ce, pe la spate, iti umplii buzunarele!”. Nu ai deloc dreptate !!! Am organizat aceasta minunata conferinta din convingerea ca mai exista si repere morale….si vom mai organiza asemenea conferinte !!!
    Pacat ca dupa acest eveniment tu nu ai ramas cu nimic….doar cu acuze ieftine si nefondate…
    Cu prietenie, Andrei Mot.

    07-07-09 » 4:07 pm »

  • Andrei Mot

    Pentru a adresa o intrebare (pertinenta, fara acuze si jigniri) administratiei locale, scrieti un email la D-l.Marius Tica: “gazeta_de_curtici@yahoo.com”.
    Va vom raspunde cu cea mai mare placere !!!

    07-07-09 » 4:10 pm »

  • anonymous

    preferam sa discutam aici pentru ca nu vrem sa renuntzam la cel mai mare avantaj pe care ni-l aduce netu, si anume anonimitatea :)

    07-07-09 » 5:24 pm »

  • anonymous

    asta pana cand o sa aiba si gazeta varianta online…

    07-07-09 » 5:30 pm »

  • un spectator

    D-le Andrei din toate discutiile de mai inainte am inteles ca esti angajat al Primariei Orasului Curtici in calitate de consilier al primarului. Aceasta functie te mandateaza sa porti si discutii (fie ele si pe net) in numele primarului, nu sa ne trimiti o adresa de email unde am putea pune intrebarile (si a primi si raspunsuri. OARE?). Dupa cum ai observat, aceasta “somitate” numita Marius Tica este “indragita” de catre locuitorii acestei comunitati (numita sat, catun sau oras, aici parerile fiind impartite), deci prin urmare ar fi indicat sa-ti indeplinesti sarcinile de serviciu si sa incerci sa raspunzi personal la intrebarile legate de activitatea administratiei locale.
    O intrebare ti-am mai pus privind parerea consilierilor locali in legatura cu activitatea asa zisului ziar “Gazeta de Curtici”, intrebare la care poate o sa primesc raspuns de la Marius Tica cum ca toti consilierii sunt deacord cu alocarea a 6000 ron lunar din bugetul Primariei sau poate mai hazlie ca respectivii consilieri sunt hotarati sa mareasca suma. Deci astept din prtea consilierului primarului un raspuns.

    07-07-09 » 5:38 pm »

  • votantu'

    …mah ,Andrei acum ca tot ai intrat in gura “presei”,ai posibilitatea ca sa ne arati tuturor ca functia pe care o ocupi “te merita”…sunt deja aici guri care vor sa demonstreze contrariul…noah…treci la fapte..sau la ..tastatura:))..uimeste-ne!
    ..sigur..si sper ca ti-ai dat seama ca ocupi o functie ravnita de altii care teoretic sau/si practic ar onora-o mai bine! ..deci si prin urmare…pune-ne in umbra…asteptam…
    …nu contest faptul ca venirea lui Dan Puric nu a fost un eveniment IMPORTANT pt.urbea noastra…sau satul (pt.cei care si-au dorit ca denumirea de oras sa fie maltarita si pishata cu cea de comuna…just pt.simplu fapt ca “mosierii—=)) =)) =)) din curtici nu isi puteau permite sa plateasca un impozit pe terenuri la nivel de oras——ce imbecil poti sa fii sa iti doresti asta:@) ..si erau printre doritori si oameni pe care zice-se ..romania i-a ieducat..sau cel putin le-a pus o diploma in mana ca sa se poata da mari in fatza consatenilor cu…vez’doamne ce intelect posed io:;))…)…mi-asj fi dorit sa particip si eu la acel eveniment..dar nu am putut…e un om mare —o somitate..i-a mai educat..zice-se pe paradaicari cu unghiile verzi de rosii si negre de cacat de porc:))…sa ma scuze cei pe care i-am nedreptatzito:-) ..dar pe unii foamea materiala ii dovedeste inaintea foamei intelectuale..deci…don’t be sad..life …merje inainte;))..iar faptul ca tu ai venit cu niste dovezi ca,,,,cum s-au keltuit banii cu acest eveniment reprezinta un plus pt.actuala conducere..e un pas inainte spre dorita transparentza…:-? …oare o fi buna asta..pt.tot muciu din curtici????…care e manat doar de foamea burdihanului..sa-i zic asa:-??
    …iar in legatura cu gazeta de curtici si cu ai ei ‘angajati”..ei nu trebuie sa se supere ca niste mintzi carcotase le dau tarcoale….sunt platiti din banii NOSTRII!!!…ei trebuie sa raspunda in momentul cand sunt intrebati ce au facut cu banii nostrii fara nici o mostra de arogantza sau alte metehne de oameni ‘adusi “ca sa ne ….PATRONEZEEEEE!!!!…tu ..eu ..el..ea..noi..voi..etc…:)))..platim taxe si impozite..drept urmare noi cotizam cel putin teoretic la bunastarea urbei noastre…si deci ca si orice bun gospodar care munceste si aduna banii..in momentul in care ii keltui…vrei sa stii pe CEEE???….nu vi-se pare perfect normal????>:/
    ..asa ca..unii..sa treaca la fapte..iar pe urma altii..sa treaca la scris;));:P

    07-07-09 » 9:46 pm »

  • gogu

    phui drace.! votantule imi dai mancarimi la degete. esti putin nedrept cu cei de la gazeta. mie nu mi se par cu fite, din contra. am vazut ca vor sa comunice. hai sa fim corecti si sa ii intrebam cate ceva. iar legat de evenimentul cu dan puric iti dau dreptate. am fost la eveniment si am vazut un dan puric ca un mojic. cu figuri, cu texte si bancuri vechi. la autografe a facut numai figuri. in mintea lui “omul frumos” era buna-sa pt ca nu o platit un bilet de tramvai:o . ce supervedeta. eu personal am fost dezamagit de prestatia “maestrul” atat de slavit si laudat de andreiu. nu cunosc detaliile de organizare, dar e bine ca sa intamplat asta la noi in sat. sa moara toti vecinii de ciuda. andreiule daca tot citesti astea, eu as vrea sa ii rogi pe cei de la gazeta sa ne spuna ce e cu strandu. un interviu ceva cu cineva care poate sa ne spuna situatia. si atunci is multumit de gazeta. nu de altceva dar vreu sa beu o bere la preturi romanesti, cu votantu acolo, ca ne-am saturat de prohibitie.

    07-08-09 » 2:54 am »

  • betzy

    “Eu sper ca nu. Sper ca sunt si tineri care pot spune si ceva construcitv !!!
    Am sa dau un singur exemplu: Calin Sirbut. El a zis ca ar fi bun un skate-park in Curtici. Eu am transmis asta d-lprimar…am adus cateva poze…adresa unei firme…primarul a zis ok…IL FACEM !!! In curand incepel lucrarile la acest skate-park.”

    mah Andrei nu crezi ca ar fi mai bine sa ingrijiti prima data parcurile pe care le avem si dupa aia sa faceti altele ?

    07-08-09 » 4:24 am »

  • LZU

    Betzy te-as ruga frumos sa cauti posturile de anu trecut in care ma certam eu cu Andrei pe tema skate parcului si a terenurilor de tenis.Nu de alta da din care tin eu minte dupa spusele lui cam trebuiau sa fie gata de mult.Si mai tin minte ca eu am zis ca peste 2 3 mandate or fi gata.

    07-08-09 » 11:21 am »

  • gogu

    skate parc , presupune si muzica si gagici..o-+ , 8-> . betzy. oare toate astea intra in proiect. daca da sa il faca odata. :o)

    07-08-09 » 1:54 pm »

  • mosu

    ai auzit de aia din curtici care e studenta la timisoara si a aparut intr un filmulet porno?

    07-08-09 » 5:47 pm »

  • Fat Mouse

    @mosu, link us

    07-09-09 » 3:46 am »

  • betzy

    da chiar asa link us sa o facem vedeta si aici

    07-09-09 » 1:24 pm »